Державна митна служба України продовжує розвиток сервісної моделі роботи та цифрової трансформації. В офіційному телеграм-боті Держмитслужби – https://t.me/Sw_customs_UA_bot з’явилися дві нові функції, що роблять взаємодію з митницею ще зручнішою та сучаснішою.
Про це повідомили на Facebook-сторінці Закарпатської митницІ
1. Підтримка штучного інтелекту.
Якщо бот не розпізнає запит користувача, він автоматично звертається до спеціально навченої системи на основі штучного інтелекту, створеної для допомоги з питань митної справи. Це дозволяє надавати більш точні, зрозумілі та корисні відповіді.
2. Голосове спілкування.
Тепер користувачі можуть подавати команди та ставити запитання не лише текстом, а й голосом. Така можливість забезпечує ще більшу доступність сервісу — зокрема для водіїв, декларантів та всіх, хто працює в динамічному середовищі.
Держмитслужба послідовно розширює цифрові сервіси, щоб зробити спілкування з митницею простим, швидким і зручним для кожного.
Залиште коментар
Розгорнути ▼