Якщо ви бачили «Конотопську відьму», аплодували «Червоній Руті» чи підспівували хору «Гомін», то вже знайомі з агенцією TEATR.org.ua. Саме ця команда стоїть за більшістю масштабних театральних і концертних подій в Україні, зокрема в Ужгороді: від гастролей до благодійних турів.
Нещодавно агенція відзначила свою річницю роботи, підбила підсумки року та зробила ще один крок у підтримці армії – передала 25 автомобілів військовим у межах всеукраїнського збору «Народний Гомін».
Про шлях команди, залаштунки їхньої роботи та майбутні плани співзасновник агенції Назар Грищук розповів журналісту “Баношу”.
Як виникла ідея створити агенцію TEATR.org.ua і з чого починався ваш шлях?
Я у сфері організації подій із 2010 року. Починав із вечірок, потім були фестивалі, концерти, навіть автоконцерти під час карантину. До речі, перші у світі. Але завжди хотілося створити щось, пов’язане саме з театром.
У мене є хороший друг і знайомий – Влад Сівак, який тоді уже мав свою концертну агенцію. Ми зустрілися, поговорили, і якось одразу вирішили: досить думати, треба брати й робити. Так і народився TEATR.org.ua – із бажання розвивати українське мистецтво, підтримувати театри й виводити культуру на новий рівень.

Як змінилася команда та підхід до роботи за цей час?
Ми дуже виросли. Якщо все починалося з двох людей, які самостійно домовлялися, організовували й координували процеси, то зараз – це вже велика команда професіоналів. У нас є окремі спеціалісти з маркетингу, продажу квитків, технічної підтримки, логістики, локацій, дизайнери, турменеджери.
Команда постійно розширюється, бо зростає і кількість подій. Ми відкриті до нових людей, які люблять мистецтво й хочуть долучитися.
Якими здобутками за цей рік ви найбільше пишаєтеся?
Цього року було кілька важливих речей. Перш за все ми зібрали понад 65 млн грн для Сил оборони й безпеки. Зокрема передали морський дрон «Магура» для ГУР спільно з театром ім. Франка.

І буквально кілька днів тому – 25 автівок для різних бригад спільно з хором «Гомін», а також БФ «Добромобіль» та ГО «Об’єднання Активіст».

Ми справді пишаємося тим, що в нас одні з найбільших волонтерських ініціатив у сфері культури. Постійно шукаємо способи, як мистецтво може допомагати армії й радіємо, коли це вдається швидко та ефективно.

Який проєкт або момент став для вас особливо знаковим?
Для нас усі події важливі, незалежно від масштабу. Чи це одна вистава, чи тур з 50 міст. Ми не ділимо проєкти за значущістю, бо за кожним стоїть велика команда, емоції глядачів і спільна мета.
Найбільше значення для нас має те, коли після події люди виходять із залу натхненні й щасливі, а колективи працюють у комфортних умовах, отримуючи задоволення від процесу. Ось це і є справжній успіх для TEATR.org.ua.
Скільки людей зараз у команді і як проходить ваш звичайний робочий день?
Ми працюємо практично без вихідних, бо події відбуваються постійно. За цей рік у нас уже понад 400 заходів, тож якщо врахувати вихідні та святкові дні – це майже по дві події на день. А бувають дні, коли одночасно відбувається і п’ять подій у різних містах.

Хтось із команди на виїздах, хтось координує процеси в штабі, хтось займається логістикою чи технічними питаннями. Турменеджери постійно пересуваються між містами: зустрічають артистів, організовують поселення, проводять саундчеки, монтують сцену, контролюють технічні нюанси, а після вистави – розбирають декорації й вирушають далі. Робота інтенсивна, але це справа, якою ми живемо. І, мабуть, саме тому в нас усе виходить.
Як народжується подія: з чого все починається і як виглядає процес від ідеї до фіналу?
Насправді ми не створюємо події з нуля. Наша сила у партнерстві. Є режисери, колективи, театри, які створюють круті вистави чи концерти. А ми допомагаємо їм масштабуватися: організовуємо гастролі, технічну підтримку, логістику, рекламу. Усе – від райдерів і проживання до продажу квитків. Вони виступають, а ми робимо так, щоб їх побачила Україна і світ.

Наприклад, із хором «Гомін» усе почалося дуже просто: ми побачили відео, зрозуміли, що це «воно», і вже наступного дня приїхали до Львівського органного залу з пропозицією гастролей.
Як виглядає ваша робота в регіонах, зокрема в Ужгороді?
Ми щиро любимо кожне місто, де виступаємо. Наш принцип: щоб у кожному обласному центрі люди мали змогу побачити найкраще, що є в українському театрі й музиці.
В Ужгороді, наприклад, ми незабаром проведемо декілька подій:
Вистава «Конотопська відьма» -29 листопада в драмтеатрі,
Концерт хору «Гомін» – 5 грудня,
Вистава «Ніч перед Різдвом» – 6 січня.
Крім цього, ми возимо сюди й «Концерти при свічках». Це вже наша окрема серія подій. Мешканці Ужгорода завжди активно відвідують вистави, і ми це дуже цінуємо.

Які плани та мрії має TEATR.org.ua на найближче майбутнє?
Ми продовжимо розвивати нашу культурну екосистему, підтримувати українських митців і створювати простір для нових культурних колаборацій.
Уже працюємо над великими різдвяними подіями та над міжнародними гастролями, зокрема у США. Деякі домовленості ще на етапі фіналізації, але можу сказати точно — глядачів ми ще не раз здивуємо.










Залиште коментар
Розгорнути ▼