Закарпаття стає важливим комерційним хабом на заході України

З початком повномасштабної війни Закарпаття перетворилося на один із головних центрів внутрішньої міграції. Ужгород, завдяки своїй близькості до кордонів з країнами Європейського Союзу та розвиненій інфраструктурі, активно розвивається як осередок нової ділової активності. Попит на комерційну нерухомість у місті залишається стабільно високим, а рівень вакантності в найбільш популярних торгових об’єктах не перевищує 3%. Особливо популярними є площі від 50 000 до 300 000 квадратних метрів.

Про це розповідає AgroReview.

Активний розвиток торгових центрів в Ужгороді

Підвищений інтерес до комерційної нерухомості стимулював масштабне будівництво нових торгово-розважальних об’єктів. Зокрема, під час війни в місті вже відкрили ТРЦ Pannonia та торговий центр “Білочка”. Найближчим часом заплановано відкриття ТЦ GrushevSky.

На стадії активного будівництва перебуває кілька великих проєктів, серед яких – найбільший у регіоні ТРЦ Nestoria Plaza площею 32 000 квадратних метрів та ТЦ Trade Plaza. Окрім цього, до категорії довгобудів відносяться ТРЦ “Україна” та друга черга ТРЦ KORONA. На етапі розробки концепції або котловану знаходяться такі проєкти, як Residents Mall, RiverVille Mall, Plaza Nova та Retail Park.

Зміна ділового центру та прихід міжнародних брендів

Раніше головна торгова активність концентрувалася в історичному центрі Ужгорода, проте через дефіцит площ і активний розвиток нових житлових масивів, ділова активність поступово переміщується у лівобережну частину міста. На ринок Закарпаття заходять нові міжнародні бренди, зокрема McDonald’s, KFC, Sinsay, Crop, LC Waikiki, Jysk, Spar та інші, що свідчить про зростаючу інвестиційну привабливість регіону.

“Найуспішніші об’єкти демонструють рівень вакантності менше як 3%. Особливо затребувані площі від 50 000 до 300 000 квадратних метрів”.