Представники відомих туристичних медіа Франції знайомляться із Закарпаттям.
Про це повідомляє Управління туризму та курортів Закарпатської ОДА.
З ініціативи Управління туризму та курортів Закарпатської ОВА організовано промотур регіоном для представників французьких медіа.

Серед гостей – керівник агенства Meta com, головний редактор туристичного журналу «Ice Cream Magazine» Паскаль Фальконе та експертка зі сталого туризму, викладачка університету Пуатьє і авторка рубрики журналу, присвяченої солідарному туризму як інструменту відновлення Розеліна Шарпантьє.
«Мета візиту наших гостей – промоція Закарпаття для туристів Франції та країн Бенілюксу. Розповідаємо їм про нашу історію, культуру і знайомимо з туристичними магнітами у різних локаціях регіону», – зазначила Маріанна Готра.

Представники французьких медіа вже встигли скуштували автентичних страв місцевої кухні у Порядний Ґазда, навідатися в Готель Praha, спробувати на смак закарпатську каву з фірмовими тістечками від Ґаллія, а також відвідати Ужгородський замок, та Ужгородський Скансен. Попереду – знайомство з рекреаційним та велнес-потенціалом Закарпаття у Derenivska Kupil та Ungvarskiy Thermal Hotel -, а також дегустації Вина Срібної Землі/Silver lands та продукції Перша Закарпатська Палинчарня.
“Журнал «Ice Cream Magazine» має понад 17 тис. читачів у туристичній сфері та активно популяризує цінності відповідального і сталого туризму. Розділ про Закарпаття побачить світ у наступних випусках медіа”, – йдеться у повідомленні.
Залиште коментар
Розгорнути ▼