Олександр Аксьонов родом із Краматорська. У минулому він був професійним футболістом, але через травму змушений був залишити улюблену справу. Війна змусила його з родиною переїхати на Закарпаття, де довелося починати все з нуля.
Певний час Олександр, як і багато переселенців, не знав, у якому напрямку рухатися. Він відвідував безкоштовні навчання для молодих підприємців, слухав лекції про бізнес, а паралельно пробував себе у власній справі.
Переломний момент настав тоді, коли Олександр познайомився з харківськими підприємцями — братами Гришиними, засновниками бренду SneCo, відомого сирними снеками. Вони мали власну запатентовану технологію низькотемпературної вакуумної сушки та запропонували Олександру розвивати новий напрямок — pet food. Так з’явився бренд Barpi.
«Ми називаємо це космічною технологією. У ласощах зберігається волога, білки, вітаміни та мікроелементи. Вони не мають різкого запаху, не викликають алергії й дуже подобаються тваринам», — пояснює Олександр.
В основі виробництва — запатентована технологія, створена на основі космічних розробок. Вона дозволяє зберегти всі корисні властивості інгредієнтів і гарантує безпеку продукту. Сировина для ласощів — настільки натуральна, що її можуть куштувати навіть люди.
Журналісти медіа “Банош” не лише поспілкувалися з Олександром, а й побували на його виробництві. Він показав, як готуються смаколики для чотирилапих друзів — за всіма стандартами та з увагою до якості.
Дивись репортаж – за лаштунками виробництва смаколиків Barpi
Повне інтервью з Олександром:
Залиште коментар
Розгорнути ▼